Sunday, December 30, 2012

Cowboys Score On A Delay Of Game, Best Cowboys Fan Ever

The Cowboys were the first to score on Sunday night as Tony Romo hit Jason Witten in the endzone.  Only one problem.  The playclock was at 0.



The refs didn't make the call, and the TD stood.  It was at zero for a good second or more.  Then NBC cut to a crowd shot and it was awesome.



Normally I would be crushing Cowboys fans, but this is great.  This guy has the funniest facial expressions ever as he explains to the Redskins fans that the Cowboys just got away with a horrible Delay of Game Call

GIF after jump:


Yes I understand that the screen clock isn't official, but whatever




Follow us at @DCSportsNexus for Caps, Skins, Wizards, and Nats all year long!

3 comments:

  1. How did they get away with that crap????

    ReplyDelete
  2. تعتبر الشركة افضل شركة امن وحراسة تقدم العديد من الخدمات التي تضمن لكم ولاسرتكم ولممتلاكاتكم الامن والسلامة شركة حراسات امنية التي تحقق بتوفير عدد من افراد الامن والبودي جارد الذي يتم شركة حراسات امنية اختيارهم بعناية ليكونوا قادرين علي تقديم خدمات الشركة علي افضل وجهه وتتمثل خدمات الشركة في توفير عدد من العروض والتعاقدات شركة امن وحراسة علي حماية وحفظ امن وسلامة الشركات والافراد والمنازل

    ReplyDelete
  3. لا يقتصر عمل شركة الرحمة لخدمات المسابح على إنشاء حمامات السباحة فقط، بل تعد ايضاً افضل شركة صيانة حمامات السباحة في القاهرة بأفضل قطع الغيار الأصلية والتي تتسم بالمتانة والقوة والعمر الطويل، وعلى يد فنيين بخبرات عالية في مجال إنشاء وصيانة حمامات السباحة، كما تقدم الشركة لعملائها العديد من النصائح التي تساعدهم على الحفاظ على حمام السباحة الخاص بهم.

    ReplyDelete